Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Τραγούδησαν Μίκη 16.8.2011

Δύο από τους πιο επιτυχημένους ηθοποιούς τους ελληνικού θεάματος ερμήνευσαν τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη στη συναυλία που πραγματοποιήθηκε στο Βραχάτι, με αφορμή τα 86α γενέθλια του συνθέτη. Η Κατερίνα Παπουτσάκη και ο Παναγιώτης Πετράκης μοιράστηκαν με τους αναγνώστες του περιοδικού ΕΓΩ! Weekly τα συναισθήματά τους για αυτή τη συγκινητική εμπειρία.
Κατερίνα Παπουτσάκη
Πώς αισθάνεστε που τραγουδάτε Μίκη Θεοδωράκη;
Είναι μεγάλη μου τιμή. Τον άκουγαν οι γονείς μου. Έχω μνήμες. Είναι περασμένα στο DNA μου αυτά τα τραγούδια.

Πώς νιώσατε την πρώτη φορά που βρεθήκατε δίπλα του;
Δεν ήταν σχεδιασμένο. Απλώς βρέθηκα στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου που ήταν αφιερωμένη στον Θεοδωράκη, είπα ένα τραγούδι και μου ζητήθηκε να τραγουδήσω στη συναυλία του, πέρυσι, για τα 85 χρόνια του. Στο
Βραχάτι, ήταν η δεύτερη φορά που συναντηθήκαμε.

Τι σας είπε όταν βρεθήκατε από κοντά;
Εισέπραξα πολύ θετικά σχόλια. Αισθάνομαι δέος απέναντί του.

Είχατε άγχος αρχικά;
Είχα πάρα πολύ άγχος. Σαφώς ήταν πολύ μεγάλη ευθύνη να αντεπεξέλθω όσο καλύτερα μπορούσα σε αυτό που μου ανέθεσαν.

Ποιο τραγούδι του σας αγγίζει περισσότερο;
Η «Αυλή», που μου δόθηκε η ευκαιρία να το τραγουδήσω και στη συναυλία. Έχει υπέροχους στίχους και μιλά για τους ανθρώπους που στάλθηκαν στην εξορία και τους βασανιστές τους. Αφηγείται αυτή την αθλιότητα στην οποία υποβάλλονταν οι άνθρωποι τότε από τους φασίστες.
Παναγιώτης Πετράκης
Πώς νιώθετε που τραγουδήσατε Μίκη Θεοδωράκη;
Μια σπάνια ολοκλήρωση. Είναι η μουσική που άκουγα από παιδί και τη λατρεύω.

Πώς ήταν στη μεταξύ σας επαφή;
Μου έχει πει ιδιαίτερα καλά λόγια, που όταν τα ακούς από έναν Θεοδωράκη, δεν χρειάζεσαι τίποτε άλλο. Είναι πολύ γλυκός και φιλικός, έχει απίστευτη οξυδέρκεια. Με εκπλήσσει η μνήμη του. Θυμάται απίστευτες λεπτομέρειες. Όταν συναντιόμαστε, μαθαίνω πολλά.

Μιλήστε μου για την πρώτη σας συνάντηση.
Ήταν στην εκπομπή «Στην υγειά μας», πέρυσι. Ένιωσα πολύ μεγάλο δέος. Είχα αρκετό άγχος, αλλά η ενθάρρυνσή του ήταν έντονη, οπότε με έκανε να αισθανθώ πολύ καλά.

Υπάρχει κάτι που έχετε κρατήσει από εκείνον;
Μια συνάντησή μας, τον Οκτώβριο, στο σπίτι του. Ακούγαμε παρέα μουσική και μου φαινόταν τόσο περίεργο να κάθομαι δίπλα στο Θεοδωράκη και να ακούω μαζί του μουσική. Ήταν σαν όνειρο!

Ποιο τραγούδι του αγαπάτε περισσότερο;
Την «Όμορφη πόλη».

Πηγη: http://www.myself.gr/Article/Papoutsaki-Petrakis-Theodorakis/95-11269.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: