Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Παναγιώτης Πετράκης: « Δεν περίμενα να νικήσω εγώ»

Ο μεγάλος νικητής του Just the two of us, ο λαμπερός Παναγιώτης Πετράκης εξομολογείται στο περιοδικό People τα συναισθήματά του για τη νίκη του.
Σύμφωνα με τον ίδιο η Μαρία Μπεκατώρου είχε μεγαλύτερες πιθανότητες να νικήσει και είχε συμβιβαστεί με αυτό: « Δεν περίμενα να νικήσω εγώ»

Αν και στην αρχή δεν ήθελε να λάβει μέρος στο show τώρα αισθάνεται δικαιωμένος: «ήταν μια πολύ καλή προσπάθεια, τα χρήματα πήγαν για καλό σκοπό και ο κόσμος το αγκάλιασε».
Τη στιγμή της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων δεν περίμενε αν ακούσει το όνομα του: « Εκείνη τη στιγμή ένιωθα το απόλυτο κενό, είχα μεγάλη αγωνία για το αποτέλεσμα. Όταν άκουσα το όνομά μου, ξεχείλισα από χαρά».
Πριν βγει στη σκηνή έκανε το σταυρό του και ετοιμάστηκε να τα δώσει όλα.
Στην ερώτηση, αν στεναχωρήθηκε γιατί πολλοί πίστευαν πως θα κέρδιζε η Μαρία Μπεκατώρου λέει: «όχι και σ’ το λέω πολύ ειλικρινά: Είτε κέρδιζε η Μαρία είτε εγώ, για μένα θα ήταν το ίδιο. Θεωρώ πως και τα δώδεκα ζευγάρια που λάβαμε μέρος είμαστε νικητές, γιατί καταφέραμε να ξεσηκώσουμε το ενδιαφέρον του κοινού. Εκατοντάδες χιλιάδες κόσμος μπήκε στη διαδικασία να τηλεφωνήσει και να στείλει μηνύματα προκειμένου να συγκεντρωθεί ένα σεβαστό ποσό, το οποίο θα πάει στα παιδιά των Special Olympics».
Για τη δήλωση της κυρίας Ακρίτα όπου τον παρομοίασε με ζουμερό πορτοκάλι και τη Μαρία με λαχανάκι Βρυξελλών σχολιάζει: «Η Έλενα είναι ένας άνθρωπος με καυστικό χιούμορ. Δεν ήθελε να θίξει ή να υποβιβάσει τη Μαρία. Απλά, αναφερόταν στις φωνητικές μας ικανότητες. Η Έλενα ήταν εκείνη που με ώθησε να λάβω μέρος στο παιχνίδι».

Θα ήθελε να συνεχίσει με το τραγούδι παράλληλα με την υποκριτική, ενώ αναφέρθηκε και στην πρώτη του δισκογραφική  δουλειά που βρίσκεται στα σκαριά σε στίχους Βίκυς Γεροθόδωρου.
Δίχως να φανεί προκλητικός απαντώντας σε σχετική ερώτηση νομίζει πως τα έχει όλα: «Η δουλειά μου πάει πολύ καλά, ο κόσμος είναι δίπλα μου και δόξα τω Θεώ στα προσωπικά μου είμαι μια χαρά».

Από την Αριάδνη Στεφανίδου

Δεν υπάρχουν σχόλια: