Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Με το τραγούδι εκφράζομαι καλύτερα~Εφημερίδα Espresso


«Η καριέρα που έχω ξεκινήσει από τα «Μυστικά» και μετά νομίζω ότι κατά έναν πολύ μεγάλο βαθμό οφείλεται στην Ελενα Ακρίτα»  
Ο Παναγιώτης Πετράκης είναι ένα νέο παιδί χαμηλών τόνων, ευγενικό και καθόλου ψωνισμένο. Ο Λουκάς, ο δαιμόνιος δικηγόρος των «Μυστικών της Εδέμ», με το ταλέντο του κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις. Αν και έχει δεκατρία χρόνια στο θέατρο με σημαντικές δουλειές στο ενεργητικό του, ακόμα και στη Νέα Υόρκη, έγινε γνωστός εν μια νυκτί από την αγαπημένη σειρά του MEGA που παρατείνεται μέχρι τον Δεκέμβριο. Συναντήσαμε τον ταλαντούχο ηθοποιό στο Νησί των Ιπποτών, τη Ρόδο, και μας μίλησε για τα όνειρα αλλά και για τα δικά του «Μυστικά».
- Είναι η πρώτη φορά που επισκέπτεσαι τη Ρόδο; Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου;Οχι, είναι η τρίτη φορά. Είναι ένα λατρεμένο νησί, στο οποίο, εκτός της φυσικής ομορφιάς και της αρχιτεκτονικής του, για κάποιο λόγο έχω κάνει πολύ δυνατές φιλίες εδώ. Πρώτη και καλύτερη είναι με τη στιχουργό Βίκυ Γεροθόδωρου, μια σχέση ζωής που έχει δημιουργηθεί, αλλά και με την κυρία Βάνα Τριανταφύλλου, που είναι από το Ιδρυμα της Αντικαρκινικής Εταιρείας, και φέτος με τη Ρένα Καραγιάννη από τον Διαγόρα, η οποία οργάνωσε και τη συναυλία που κάναμε εδώ στην τάφρο του μεσαιωνικού κάστρου.
- Πώς ήταν η βραδιά της συναυλίας;Ηταν μια πολύ ιδιαίτερη βραδιά, το πρόγραμμα ονομάστηκε «Ωραίες μουσικές χωρίς περιορισμούς» και ήταν μια συναυλία για δύο πιάνα και μία φωνή. Με τις εξαίρετες σολίστ Ελενα Χριστοδούλου και Χριστίνα Παντελή διαλέξαμε τα αγαπημένα μας τραγούδια και τα εντάξαμε σε ένα πρόγραμμα χωρίς να το προσδιορίσουμε σε θεματική ενότητα. Απλώς, τραγουδήσαμε μουσικές που αγαπήσαμε και, όπως αποδείχτηκε, αγαπήθηκαν και από το κοινό.
ΤΑ ΜΥΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ «ΜΥΣΤΙΚΩΝ»
- Με την επιτυχία και την ευτυχία ζωγραφισμένες στα πρόσωπα του Λουκά, που υποδύεσαι, και της Νόρας κρατώντας στα χέρια σας το νεογέννητο κοριτσάκι σας τελείωσε η σεζόν για «Τα μυστικά της Εδέμ»…Κατ’ αρχάς, θέλω να πω πόσο συγκινητικό ήταν, παρ’ ότι δεν ήταν το πραγματικό μας κορίτσι, να έχουμε ένα νεογέννητο στα χέρια μας και να παίζουμε αυτή τη σκηνή. Με την Αντιγόνη Δρακουλάκη έχουμε χημεία και, εκτός των άλλων, μας ενώνουν πλέον και δεσμοί, γιατί είμαστε και κουμπάροι. Το να έχουμε λοιπόν ένα μικρό πλασματάκι ήταν υπέροχο, μπήκαμε εντελώς στην κατάσταση και αυτό φάνηκε πιστεύω. Ημασταν πολύ συγκινημένοι.
- «Τα μυστικά της Εδέμ» για ποιο λόγο συνεχίζουν με επιτυχία και ο κόσμος δεν τα βαριέται;Νομίζω ότι τη μερίδα του λέοντος την έχει η μαεστρία της γραφής της Ελενας Ακρίτα και του Γιώργου Κυρίτση, οι οποίοι καταφέρνουν να κρατάνε αμείωτο το ενδιαφέρον και μάλιστα διατηρώντας τους ίδιους χαρακτήρες. Δηλαδή, κάθε σεζόν είναι ελάχιστοι οι νέοι χαρακτήρες που μπαίνουν, οπότε εκεί χρειάζεται πολλή μαγκιά -να το πω έτσι- του συγγραφέα για να καταφέρει να κρατήσει το κοινό σε ένταση.
- Τι είναι για εσένα η Ελενα Ακρίτα;Ααα, τι να πω! Η καριέρα που έχω ξεκινήσει από τα «Μυστικά» και μετά νομίζω ότι κατά έναν πολύ- πολύ μεγάλο βαθμό οφείλεται στην Ελενα και την ευχαριστώ.
ΤΟ «ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ»
- Είσαι ένας άνδρας που θα ήθελαν όλες οι πεθερές της Ελλάδας...(Γελάει) Ναι, όντως, όμως δεν ξέρω εάν αυτό κάνει καλό ή κακό, γιατί μερικές φορές το «καλό παιδί» (ας το βάλουμε σε εισαγωγικά) μπορεί να είναι και ξενέρωτο. Αλλά όχι, το χαίρομαι πραγματικά. Τι έχει συμβεί στη δική μου περίπτωση; Είναι αυτό που λέμε κοντά στον βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα. Ο πολύς κόσμος με έμαθε μέσω του Λουκά, που είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος και θα τολμήσω να πω πρότυπο για την περίοδο αυτή που διανύουμε της καθαρής ιδιοτέλειας. Σπάνια συναντάμε στη ζωή έναν χαρακτήρα τόσο ανιδιοτελή, που γίνεται θυσία πάντα για τους φίλους του και βάζει το συμφέρον των αγαπημένων του ανθρώπων πάνω από το δικό του. Οπότε, επειδή ο κόσμος με γνώρισε μέσω ενός τέτοιου χαρακτήρα, δίνει και σε εμένα αυτές τις ιδιότητες και το χαίρομαι.
- Ο Λουκάς από «Τα μυστικά της Εδέμ» δεν είναι μόνο καλό παιδί αλλά και μια μεγάλη αγκαλιά για τους φίλους του. Εσύ;Εγώ πιστεύω πάρα πολύ στον θεσμό της φιλίας, θεωρώ ότι είναι η μεγαλύτερη επένδυση που μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος στη ζωή του, απλώς η διαφορά μου είναι στο ότι εγώ δεν επεμβαίνω τόσο στη ζωή των φίλων μου όπως ο Λουκάς. Θα πω τη γνώμη μου μέχρις εκεί που με παίρνει, αλλά δεν θα προσπαθήσω να φέρω τα πάνω κάτω.
- Πώς θα ήθελες να δεις τον Λουκά στο τέλος της σειράς;Το έχουμε ήδη γυρίσει το τέλος της σειράς (γελάει). Εγώ κατ’ αρχάς δεν φανταζόμουν ότι ο Λουκάς θα κατέληγε ζευγάρι με τη Νόρα. Μου φαινόταν πολύ ενδιαφέρουσα η σχέση της καθαρής φιλίας μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας όπου, ναι, μπορεί να υποβόσκει ένας λανθάνων έρωτας, αλλά δεν βγαίνει πάντα στην επιφάνεια. Τώρα που έγιναν ζευγάρι ίσως το φινάλε αυτό της σειράς, που είναι ήρεμο ως προς τη σχέση του, την οποία πάντα διέπει μια βαθιά αγάπη, είναι το καλύτερο.
- Εσύ θα ήθελες να τους δεις μαζί;Πλέον, όπως έγινε η κατάσταση, ναι, θα ήθελα.
«ΜΑ... ΕΙΜΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ»
- Η αγάπη του κόσμου σε ανέδειξε νικητή στο σόου του ΜEGA «Just the 2 of us». Τι άλλες εκδηλώσεις αγάπης εισπράττεις από τον κόσμο;Πάρα πολλές κάρτες με απίστευτα λόγια και γράμματα και κουκλιά και κάθε είδους δώρα, αλλά η ζεστή αγκαλιά και το χαμόγελο που βλέπω να βγαίνει από την καρδιά του κόσμου είναι το καλύτερο δώρο για μένα.
- Τι απεκόμισες από το «Just the 2 of us»;Γνώρισα πολλούς και ενδιαφέροντες ανθρώπους και έκανα πολύ καλούς φίλους την Ελένη Φουρέιρα, τον Δημήτρη Ουγγαρέζο και τον Θεοχάρη Ιωαννίδη, τον οποίο γνώριζα και παλαιότερα. Το δεύτερο που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι υπάρχει μια μεγάλη μερίδα κόσμου που με αγαπάει.
- Την Ελένη Φουρέιρα όμως, εκτός από φίλη, σου τη χρέωσαν και σύντροφο…Δεν παίζει, ούτε έπαιξε ποτέ κάτι τέτοιο.
- Τραγουδάς πολύ καλά και θα μπορούσες να είσαι ένας πολύ καλός τραγουδιστής. Δεν το σκέφτεσαι αυτό;Μα, είμαι και τραγουδιστής, δεν αποποιούμαι αυτήν την ιδιότητα και, εκτός αυτού, τον χειμώνα που έρχεται θα επικεντρωθώ περισσότερο σε αυτήν την πλευρά, την τραγουδιστική.
- Το τραγούδι θα πηγαίνει παράλληλα με την υποκριτική;Οσο είναι αυτό εφικτό, ναι. Εχουμε ένα κακό εδώ στην Ελλάδα: χαρακτηρίζουμε και βάζουμε ταμπέλες πάντα στους καλλιτέχνες και δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι ένας καλλιτέχνης μπορεί να έχει δύο ιδιότητες. Γιατί πρέπει να είναι ή το ένα ή το άλλο; Εγώ θα προσπαθήσω όσο μπορώ να τα κάνω και τα δύο.
- Μήπως με το τραγούδι εκφράζεσαι πιο άμεσα;Ναι, είναι αλήθεια αυτό, εκφράζομαι πιο άμεσα και πιο ελεύθερα και χωρίς να το σκεφθώ καν. Είναι μια διεργασία που γίνεται εντελώς αυτόματα. Δεν ξέρω, ίσως φταίει ότι ο ήχος είναι δόνηση και δονείται όλο το σώμα όταν τον παράγεις. Θεωρώ ότι η επικοινωνία με το κοινό γίνεται επίσης πιο άμεση και καταφέρνω να περάσω και να συγκινήσω τον αποδέκτη μου πολύ πιο εύκολα.</p>
- Συμμετείχες σε τρία μιούζικαλ. Στην Αμερική το είδος αυτό είναι δημοφιλές. Εδώ στην Ελλάδα τι γίνεται;Εντοπίζω το πρόβλημα σε δύο παραμέτρους, το ένα είναι ότι οι παραγωγές των μιούζικαλ για να γίνουν σωστά απαιτούν πολύ μεγάλο κεφάλαιο, που στο εξωτερικό καλύπτεται από μεγάλες εταιρείες, όμως εδώ στην Ελλάδα δεν υπάρχουν αυτές οι εταιρείες για να καλύψουν το οικονομικό βάρος. Το μιούζικαλ χρειάζεται θέαμα, χρειάζεται να φλομώσει το μάτι του θεατή. Ο δεύτερος παράγοντας είναι ότι στην Ελλάδα θα έπρεπε να δημιουργηθούν μιούζικαλ με ελληνικά θέματα, με δικά μας ακούσματα, να αφορούν ελληνικές καταστάσεις και να μπορεί ο Ελληνας θεατής να ταυτιστεί με αυτό που βλέπει. Το να μεταφέρονται ξένα ακούσματα που δεν μπορούν να μας ακουμπήσουν εκεί χωλαίνει η κατάσταση και δεν πετυχαίνει.

Τον χειμώνα  στο πλευρό της Μαρινέλλας;
- Ποια είναι τα καλλιτεχνικά σου σχέδια για την επόμενη χρονιά;Κατ’ αρχάς, θέλω να επικεντρωθώ στα τραγουδιστικά μου και ευελπιστώ ότι μέσα στο φθινόπωρο θα βγει κάποιο single από μένα, ώστε να ξεκινήσει το τραγούδι μου στη δισκογραφία. Η Βίκη Γεροθόδωρου, όταν με γνώρισε, μου είπε: «Ο,τι και να κάνεις, θα είμαι στο πλευρό σου» και νομίζω η συνεργασία μας θα είναι μακρινή.
- Πώς προέκυψε η συνεργασία σου με τον Δημήτρη Μπάση και την ορχήστρα του Μίκη Θεοδωράκη;Ξεκίνησε πέρυσι μέσω του Γιάννη Τζουανόπουλου, ο οποίος με είχε ακούσει στο αφιέρωμα στη Ρένα Βλαχοπούλου που είχαμε κάνει στο Badminton. Θεώρησε λοιπόν ότι έπρεπε να ξεκινήσει η σχέση μου με την ορχήστρα του Μίκη Θεοδωράκη και αυτό ήταν για μένα μεγάλη τιμή, γιατί το έργο του το λατρεύω και έτυχε αυτές τις συναυλίες να τις κάνουμε με αυτόν τον εξαίρετο τραγουδιστή, τον Δημήτρη Μπάση. Χαίρομαι επίσης πάρα πολύ που στις 19 του Σεπτέμβρη θα ξαναβρεθούμε με τον Δημήτρη, τη Γλυκερία, τη Σοφία Παπάζογλου και την Κατερίνα Παπουτσάκη σε μία ακόμη συναυλία στο Ηράκλειο της Κρήτης, στο Παγκρήτειο Στάδιο.
- Τον χειμώνα θα βρίσκεσαι στο πλευρό της Μαρινέλλας και της Νατάσας Θεοδωρίδου;Ακόμα είμαστε σε συζητήσεις και δεν έχουμε καταλήξει κάπου. Ετσι, δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα γι’ αυτό και να αναφερθώ εκτενώς, γιατί ούτε εγώ γνωρίζω τι θα γίνει με μένα. Πάντως, εάν γίνει, θα είναι το σόου του χειμώνα.

«ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΟΤΙ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΚΑΠΟΙΟ SINGLE, ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ»
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ
«Εχω κάνει απιστίες»

Είσαι χαμηλών τόνων άνθρωπος και γνωρίζουμε λίγα για την προσωπική σου ζωή. Είναι στάση ζωής για σένα;Ναι, γιατί θεωρώ ότι η ιδιωτική ζωή είναι το τελευταίο οχυρό ενός καλλιτέχνη, το οποίο πρέπει να μείνει αλώβητο, έτσι ώστε να μην πληγωθούν ούτε ο καλλιτέχνης ούτε και αυτοί που συμμετέχουν στην προσωπική του ζωή.
- Ο καλλιτέχνης έχει βιώσει τον μεγάλο έρωτα;(Γελάει) Αυτή είναι μια μεγάλη ερώτηση. Τώρα πάντως ξέρω ότι έχω βιώσει στιγμές έρωτα έντονες.
- Είσαι πιστός στις σχέσεις σου;Ως επί το πλείστον, ναι, αλλά δεν μπορώ να σου κρύψω ότι έχω υπάρξει και άπιστος…
- Είσαι μόνος αυτήν την εποχή;Οχι, είμαι πολύ καλά στα προσωπικά μου.
- Πώς καταφέρνεις και διατηρείς τη γραμμή σου σε άψογη φόρμα;Νομίζω ότι απέχω πολύ από το να είμαι σε άψογη φόρμα αυτήν την εποχή, γιατί ένα πρόβλημα στη μέση μου με κράτησε εκτός γυμναστηρίου την προηγούμενη σεζόν. Πάντως, προσπαθώ να γυμνάζομαι τακτικά και να τρέφομαι σωστά και χωρίς υπερβολές.
- Ποιος θα ήταν ο λόγος που θα κατέβαινες στο πεζοδρόμιο για να διαμαρτυρηθείς;Ηδη το έχω κάνει με την κατάσταση που βιώνουμε αυτήν τη στιγμή. Νομίζω ότι φθάσαμε στο αμήν και μάλιστα θεωρώ πως το έργο του Μίκη Θεοδωράκη τώρα είναι πολύ επίκαιρο, όπως και όταν δημιουργήθηκε. Πρέπει να ξεσηκωθούμε από την αποχαύνωση του καναπέ και να πάρουμε λίγο την κατάσταση στα χέρια μας.
- Τι θέλεις να σου συμβεί από εδώ και πέρα;Δεν σταματούν τα θέλω μου. Είμαι από τη φύση μου πολύ φιλόδοξο άτομο και κάθε βήμα που κατακτώ με κάνει να θέλω το επόμενο. Θέλω να αγγίξει περισσότερους αυτό που κάνω και να έχει αντίκρισμα σε περισσότερους ανθρώπους.

ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΜΟΥ ΑΤΟΜΟ ΠΟΛΥ ΦΙΛΟΔΟΞΟ

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΣΜΑΝΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: