Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Παναγιώτης Πετράκης: «Μ’ έχουν χτυπήσει αλλά δεν έχω απαντήσει»



Ευαίσθητος, συναισθηματικός … ένα καλό παιδί, όπως τον χαρακτηρίζουν όλοι όσοι τον γνωρίζουν καλά. Ο λόγος για τον Παναγιώτη Πετράκη, ο οποίος έχει κερδίσει τις καρδιές των τηλεθεατών, όχι μόνο με τις ερμηνείες του στα «Μυστικά της Εδέμ» αλλά και από τη συμμετοχή του στο φιλανθρωπικό reality του Mega «Just the 2 of us». Ο ηθοποιός άνοιξε την καρδιά του σε πρόσφατη συνέντευξη του στο περιοδικό «Τηλεκοντρόλ» και μίλησε για όλα όσα δεν γνωρίζουμε για εκείνον. « Έχω πληγωθεί από τη ζωή μου» είπε ο Παναγιώτης συνεχίζοντας: «Μερικές φορές έχεις μεγαλύτερες προσδοκίες από τους ανθρώπου, από αυτές που μπορούν να φέρουν εις πέρας οι ίδιοι. Άρα, τελικά, μερικές φορές είναι δικό μας το λάθος και όχι των ανθρώπων που μας πληγώνουν. Όταν μου συνέβαινε αυτό θύμωνα πάρα πολύ και κλεινόμουν στον εαυτό μου, όπως συνηθίζω να κάνω όταν πληγώνομαι και σταδιακά απομακρύνομαι. Μπορεί αυτό να δημιουργεί ακόμη μεγαλύτερο βάρος , αλλά δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσουν οι συγκρούσεις. Δεν μπορώ τους καβγάδες και τις εντάσεις. Για αυτό κιόλας δεν έχω πιαστεί στα χέρια με κάποιον. Το θεωρώ πολύ γελοίο. Μ’ έχουν χτυπήσει αλλά δεν έχω απαντήσει».

Πηγη: http://www.gossip-tv.gr/node/130188

Δεν υπάρχουν σχόλια: