Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Η Νάντια Μπουλέ μιλάει στο tralala.gr για την παράσταση στο Badminton~Tralala.gr

Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2011 18:45



Λίγες μέρες μετά τις πολύ επιτυχημένες παραστάσεις της Νάντιας Μπουλέ και του Παναγιώτη Πετράκη στο θέατρο Badminton
 η μια εκ των πρωταγωνιστών, η Νάντια, μιλάει αποκλειστικά στο tralala.gr για την εμπειρία της!


Πριν από λίγες μέρες εμφανίστηκες με τον Παναγιώτη Πετράκη στο προαύλιο του θεάτρου Badminton... Μίλησε μου λίγο για αυτή την εμφάνιση.
Η εμφανίσεις μας ήταν ένα αφιέρωμα στα μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη ενώ την οργάνωση και την επιμέλεια είχε αναλάβει ο Μάκης Δελαπόρτας. Εκείνος ήταν μάλιστα και ο άνθρωπος που μας σκέφτηκε για τη συγκεκριμένη παράσταση, μια παράσταση στα πλαίσια ενός πολύ μεγάλου καλοκαιρινού αφιερώματος στον Ελληνικό κινηματογράφο που λαμβάνει χώρα στο προαύλιο του θεάτρου Badminton. Ο Μάκης μου τηλεφώνησε και μου πρότεινε να συνεργαστούμε. Εφ' όσον το θέμα μου άρεσε πάρα πολύ όπως και τα τραγούδια, το προχωρήσαμε!
Πως ήταν η συνεργασία σου με τον Παναγιώτη Πετράκη;
Η συνεργασία μας ήταν εξαιρετική! Ο Παναγιώτης είναι πάρα πολύ φιλικός, συνεργάσιμος και σωστός επαγγελματίας.
Από όσο καταλαβαίνω αποδέχτηκες αμέσως την πρόταση.. Τι σημαίνουν αυτά τα τραγούδια για εσένα;
Νομίζω πως αυτά τα τραγούδια υπάρχουν στο DNA όλων μας. Είναι τραγούδια μέσα από πολύ γνωστές ταινίες του Γιάννη Δαλιανίδη και τραγουδισμένα από διαφορετικούς καλλιτέχνες , πολλοί από τους οποίους είναι και ηθοποιοί.. Τραγούδια μεταξύ άλλων από τη Ρένα Βλαχοπούλου, την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τη Τζένη Καρέζη που είναι ηθοποιοί αλλά και την Μαρινέλλα και τη Τζένη Βάνου.. Υπέροχα γνωστά τραγούδια από πάρα πολύ καλές φωνές! Εγώ προσωπικά κάθε φορά που τραγουδούσα αυτά τα τραγούδια είτε την ώρα της παράστασης είτε στις πρόβες, έφερνα στο μυαλού μου τις σκηνές από τις αντίστοιχες ταινίες.
Έχεις προγραμματίσει κάποια μουσική εμφάνιση;
Προς το παρόν δεν υπάρχει κάτι αλλά όταν έρθει ο καιρός θα σου το πω με πολύ μεγάλη μου χαρά!

Στη Θωμαή Καραθάνου

Δεν υπάρχουν σχόλια: