Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

Παναγιώτης Πετράκης-Κλεψύδρα (New song 2011)


https://www.facebook.com/panagiotispetrakisofficialpage
Σε πρώτη μετάδοση στην εκπομπή "Πρωινό μου" (30/5/2011) ένα από τα τραγούδια του πρώτου προσωπικού δίσκου του Παναγιώτη Πετράκη με τίτλο "Κλεψύδρα"!
One of the songs that will be included in Panayotis Petrakis' first cd album!Enjoy!
Στίχοι / Lyrics :

Δε πρόλαβα εγώ ποτέ,ποτέ να σου μιλήσω
Και μέσα μου κρατώ αγάπη μυστική,
μα σπάνε οι χορδές πριν τραγούδησω

Τραγούδι να σ'το πω,το πόσο σ'αγαπώ,
πόσο μ'αγγίζεις,στου χρόνου τη ρωγμή
σαν γυάλινη κλεψύδρα που ραγίζει

Μετράς αγάπες,μετράς τα όνειρα
Έλα κοντά μου,γίνε ζωή
Στα δύο σπάζεις,σκορπάς την άμμο σου
Κι όπου σκορπίσεις,θα είμαι εκεί

Δε πρόλαβα εγώ ποτέ,ποτέ να σε χορτάσω
Και ψάχνω να σε βρω σε δρόμους μοναξιάς,
μα φεύγεις πριν τον έρωτα προφτάσω

Στα χέρια σου κρατάς παλιά φωτογραφία
και δακρύζεις,στου χρόνου τη ρωγμή
σαν γυάλινη κλεψύδρα που ραγίζει

Μετράς αγάπες,μετράς τα όνειρα
Έλα κοντά μου,γίνε ζωή
Στα δύο σπάζεις,σκορπάς την άμμο σου
Κι όπου σκορπίσεις,θα είμαι εκεί

Δε πρόλαβα εγώ ποτέ,ποτέ να σου μιλήσω
Και μέσα μου κρατώ αγάπη μυστική,
μα σπάνε οι χορδές πριν τραγούδησω
Τραγούδι να σ'το πω,το πόσο σ'αγαπώ,
Πόσο μ'αγγίζεις,πόσο μ'αγγίζεις,πόσο μ'αγγίζεις...

Μετράς αγάπες,μετράς τα όνειρα
Έλα κοντά μου,γίνε ζωή
Στα δύο σπάζεις,σκορπάς την άμμο σου
Κι όπου σκορπίσεις,θα είμαι εκεί

Θα είμαι εκεί...


Δεν υπάρχουν σχόλια: